24.9.08

....

Nu börjar nervositetet verkligen sätta sig i kroppen, mår absolut inge bra. Ingenting känns liksom seriöst, inget känns verkligt.
- Kom å hämta mig, ta mig bort, låt mig slippa tänka eller ens finnas,,

Operation i morgon då för er som inte vet,, det är de som känns så sjukt hemskt, jobbigt, men men, kommer väll gå bra,, hoppas ja iaf ,,,,


Gårdagen då,,
Allt kändes väll sådär, rädsla och ängslan över morgondagen fann ju såklart igår, men igår kändes de liksom okej, som att allt ska bli bra,,
Kom hem runt kvart i fem typ, mådde väll sådär,, sovit 107 minuter på 2 dygn, kändes lagom roligt. Slockande i soffan och vaknade utav att de ringde.. Bråk, bråk och mer bråk, kan inte Något någonsin vara positivt?
Vill att vi ska vara positiva tsm, men det kommer väll aldrig bli så igen.

Fick tag i Pills sen, hon fick med mig ut poå en "seg prommis" som övergick i ubertempo för att vi blev förföljda -.-

You make my life Pills, utan dig då finns inget, <3

Träffade Johan en snabbis, värsta knep, sen prata ja i telefon, mer prat i telefon å ännu mer prat..

Saknar SoffiProppen med,, men men, hon kommer till Jul,, kvittar va upptagen jag är då eller va upptagen hon är. Ska träffa henne då!

Nu ska ja ha "rörlig bild",, -.-


Mys, knepiga inlägg for the win, love to you,

Inga kommentarer: