27.9.08

drowgad,

- Okej, ja vet, jag är uwsel, men jag tog faktiskt inte med mig datorn till
sjukhuwset
...


Den 25/9 gjorde ja de, opererade mig, inget skönhetsoperation direkt även om jag helllre hade velat de,
-jag ser seriöst ut som en förbaskat drogad hamster (värre än vanligt alltså ^^)

För den som undrar så gick operationen bra, allt är som de ska förutsom att jag ser ut ännu mer som en hamster än vad jag brukar,

Saknar Pilla,, hon försvinner alltid när man behöver henne som mest *ajajbaja*, dumma Torkel,, ^^


Vet ärligt talat inte vad et finns att skriva om, mer än att operera mig gör jag aldrig mer friviligt!!
Kommer missa as mycke i skolan och inte träffa manda förens tidigast onsdag -.- kommer missa antelet idrottslektioner (som jag ju deltagit i såå bra i, tihi, not), missa core, step, livet typ..

men är pigg som en lärka och blivit stucken av en relativt överviktig tant fyra ggr på en dag, kan faktiskt dricka äppeljuice och säga Sylvester Stalone utan att de låter sjukt,, "sju sjuka sjömänn på skeppet shanghai" är desto svårare x)


Vill ha en räksmörgås med ägg! Vill äta allt som jag inte får äta, men men,, händelserik dag, mycke film och is -.-

Ha'de,, pussa :*

1 kommentar:

Amanda sa...

Sötdu :) Jag saknar dig så jag blir sjuuukt deprimerad ._. kom tillbaka NU!