27.9.08

Hamstrig med virvel och kinder :)

.. Hej :) Jag är glad, glad, glad, glad :D
Allting kommer bli bra.

- Om jag är positiv mot dig så kan väll du vara positiv mot mig? :)


Visst önskar jag väll att du bara stormade in här, in till mig, kramade mig hårt och viskade i mitt öra;
- "Allt kommer bli bra, du behöver inte oroa dig längre. Allt kommer bli så
mycket bättre än förut älskling. Allt är bra nu."

men om jag ska sitta och vänta på de orden enda tills du kläcker ur dig dom så kommer de ju ha hunnit börja växa mossa på mig och ett;
-"Jag behöver dig för att leva" (Kändes underbart.)

Jag är inte sjuk, jag finns och jag lever på mina villkor. Time to get this Life started :)

- Jag saknar att leva därför tänker jag börja :)

Sov så sött alla nuttisar, natt natt <3

Inga kommentarer: