10.10.08

lol på tre dagar

Onsdag var mys.
Kawolina (gullunge där), hade mys med mig å "sauorisarna". Vi va å fika med Jihani å sen gick vi hem till mig och sökte efter sauorisar i min tvättstuga. Ungen ville bli torktummlad, men de fick hon inte så hon fick glass istället. Lite mys bråk i sängen som slutade med att min käke skövs tillbaka eller nått.. Tråk på en sån mys eftermiddag med Kawolina å farbror ...

Sauorisar - Dinosarier

Igår var ajajaj,
Vaknade med värk, värk och lite mer värk! Ringde till handledaren, kunde inte komma, fick bli sjukhus talk med en otrevlig sköterska i någon timme för att få henne att fatta vad som hade hänt, samtalet slutae med ett;
- "men om du inte är mer svullen än vad du brukar vara så är det förmodligeningen fara, bara att äta panodil å vila på nätterna."
Gush. jag ska byta linje. Bli doktor -.-
Mer skit efter de, men men, tänker inte låta er förstöra min extremt roliga fredag, ni förstörde igår, de räcker. Tack så sjukt mycke, äckelbarn.

Ny dag idag, fredag
- Äta lunch med farmor ^^
- Tvättid 18.20-22.00
- Träffa Dig!? :)
- Var utan Pills till på söndag,


Kärlek till den som känner sig träffad,,

Inga kommentarer: