8.10.08

kanske elakt, men sant

Lilla flicka, även om du står på tå så kommer du inte upp i min nivå, i mina ögon så sjunker du bara lägre och lägre för varje gång du öppnar munnen.

- hoppas du vet om att jag är sjukligt trött på dig. Du förstör för mig så otroliggt mycket. Allt kretsar om dig, de vet du va? Njut av uppmärksamheten, kan ju säga rakt ut att det är inge positivt, inget utav de du får är positivt just nu. Vet inte ens varför ja bryr mig, men kanske är det för att jag dras bort från de ja vill ha mest, att mellanrummet mellan mig och det som ska vaar mitt blir bara större å större å de handlar bara om dig. Vill ibland vara du, men palla att vara så patetisk. Jag tänker fixa mitt liv och du ska inte vara en del av det. DU ÄR JOBBIG.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hoppas att namnet på den där personen inte är Pernilla Elin Wahlsten ? (aa)

Linnéa sa...

klart det inte är!!!