19.10.08

mixat, dock inte matchat..

Jag blir seriöst ledsen, spelar ingen roll vad man än säger eller gör så är de bara skit. Jupp, har varit glad men nu lägger jag ned, på riktigt. Gamla blogginlägg, är de seriöst något att bry sig om? Synd att ni inte läste dom när dom skrevs istället för nu, blir så trött.

Nu ska ja duscha, har snurrat i huvudet hela morgonen, inte kul. Gommen känns inge rolig heller :/ ska ringa till Amanda också å sen ta promenad med Pills runt Färnsjön. Tänker skrika rakt ut tills jag inte orkar mer :) behöver er två, ni är underbarast.

Fredag var faktiskt mysig, kände inte att jag hade någon lust, men följde iaf med å de var faktiskt riktigt mysigt även om jag inte orkade tänka logiskt på Plump eller bara gjorde saker för att göra dom på Monopol :P Vill träffa er igen, när jag mår bättre pch kan vara mer social utan att må pyton, tack roliga Nykroppingar - Therese och Kenny :)
kvällens höjdpunkt var nog när Kenny skulle äta physalis, käkade med det som sitter runt, typ det som "skyddar" själva frukten.. kan tipsa om att det inte såg ut att vara sådär jättegott iaf, haha. Fan så klockren.
- tack roliga Nykroppingar - Therese, Kenny å magen :)



:S Nu tänker iaf jag bli blöt. ha'de,

:)

1 kommentar:

Amanda sa...

Du ringde inte ? :(