25.10.08

25 oktober 2008, klockan 20:10 :)

amanda tycker jag borde uppdatera,

Veckan har varit praktik, praktik å åter igen praktik,, sen varit super mysig med bebis efter praktiken å saknat massa människor. Vill tillbaka till skolan, nu,.. men de går inte,, är 70 mil ifrån civilisationen, haha, är i Strömsund hos mormor å morfar,, inge vidare, men behövligt, vill inte mista dom som jag miste dig.

Känns obehagligt att de börjar bli så gamla å grå,, vill att dom ska finnas för alltid....

Idag har jag varit en duktig flicka;
- dammsugtit, moppat, dammat; städat,diskat, tvättat, Bakat :D

Jennie har varit hos mig mestadels idag, även Sanna till och från, saknat de små liven :)
Gjorde ett prov idagt, mjukpepparkaksmuffins, haha, vet inte de va de kommer smaka, me gott luktar de iaf :D Sen fick de även bli en gummi tigerkaka! de ni, smaka bläsch, tror att det for i lite för mycket bakpulver när jag inte tittade till busfröna.. ajabaja (L)

Saknar Hildur med,, min stora anledning till att åka hit, så dör hon, Vila i frid min älskade extra mormor, vet att du vakar över mig, känner mig trygg, men är ledsen :/ på fredag ska hon begravas :/
Även om min älskade 93åriga tant önskade att få dö så hade även jag den önskan att få träffa henne en sista gång, men så blev de inte, bara veckan innan jag for upp så försvann hon från det kroppsliga och blev allas vår ängel. Du är vacker <3



Fan, fan, fan, aj, aj AJ! tog en liten paus, skulle checka mina pepparkaksmuffins, satte handen på plåten, AJ, bränt sönder näven, grinar nu, sitter å plickar med ett finger på tangenterna, allt tar år. Buhu, Aj. :/

2 kommentarer:

Amanda sa...

:O aj :/ stackars hjärtat. Du ska se att allt blir bra tillslut :) <33

Anonym sa...

Det är så tråkigt när folk dör.
Jag ser på hur min farfar blir äldre och skakigare och gaggigare och det gör mig så ledsen.

Hej Linnea förresten! //Elina, your babe!