6.10.08

Praktik..

Måndag, måndag .. För någon dag sen ville jag ha måndag, men nu är de inge roligt längre.. Halva dagen har gått och jag är uttråkad..

Lunchrast nyss.. Drog hem en sväng, träffa Pilla å Torkel, trevligt, trevliga :D hitta ingen lunch, orka knapra, nyttigt nyttigt :/

8:a dagar kvar på denna praktikplats, Filipstadstidningen,, känns okej, sen blir de Veckonytt, Roligt! :D hoppas ja, :P

Idag
- Har skrivit en artikel om matchen mellan SK Örnen och Hagfors IF, uppfatta allt fel och fick gör om de som jag ägnat ca en timme åt -.- ska nu skriva något om Jan å Lena, Filipstads ubersnygga Bodybuilders :)
Åt en Bärry lätt nu, den smaka knep..

Funderar på mig själv som gift, antingen som gift, gift med någon eller som gift, giftig, välj själv ^^ passar nog bäst som giftig, graw ;P

Jag vill gifta mig med dig, ta ditt efternamn och vaar din, Vara dig trogen, dö med dig. Snälla, låt mig dö med dig. // Vemo;n i mej, mohahaha

Cut till alla söta ^^ haha <3

Inga kommentarer: