7.10.08

tankar om livet och tangenter som trycks ned för kaffebönans väg ..

Praktik idag igen -.- cyklade hit, mådde hemskt. Vill åka hem :/

ska nu skriva någe knepigt om "kaffebönans väg" bla bla bla,, men men, är helt okej ändå, även om ämnet typ är urtrist ;P

Mår inge bra över igår, känns som att allt är mitt fel. Pratade ju med dig igår älskade Nanny å några timmar senare så är du bara borta.. känns som mitt fel :( det är ju bara 3 veckor, kämpa,,, för min skull! Klara av att prata när jag kommer, le emot mig. Lämna mig inte, :(


Läste förresten i FT, grattis till er lilla Elias! :) <3

och över till min Elias,.. Till helgen kanske ja får träffa min lilla Posspojke, Saknat ..
Lilla Elias som blivit stor, hela tre år nu, ledsamt det känns,, han var ju min lilla bebis, höll honom bara efter 13 h i livet. Minne <3

Vill ha en egen liten, men känner mig för ung, för ostabil. Många år kvar..


Vill bara påpeka att allt kändes oerhört bra, sen måste saker bara skita sig. kanske skulle bli mer Vemo än vad man redan är? Typ FVemo? Trött på allt, som vanligt. Slog ju tillbaka med ett leende å allt var faktiskt bra, riktigt bra. Allt gick bättre än vad jag trodde att allt skulle gå å sen så går de som man tror ska vara bra åt helvete,, hur kul känns allt då? :/ Försvinner du på grund av mig eller tsm med mig?
"Tyna inte bort min vän, snart är allt bra, jag kommer finnas hos dig igen. Ge dig hopp om livet som du aldrig levt de förut. Du kommer orka ännu mer. Dina dagar kan inte bara ta slut. Ge inte upp min vän, åren väntar på dig."


Vilka tankar,,, ska ägna mig åt "Kaffebönornas vägar" nu iaf, skills x)

Inga kommentarer: