7.11.08

en halv baksida, rosa linjal och jobbiga kommentarer,,

7:E NOVEMBER idag, Grattis Linnea!!

den andra Linnea är trött, sitter och pillar lite på Jessicas "handleds skydd" i silicon, mysigt. *Pilla, pilla*

jessica opereras nu å de är lite läskigt.. Känner henne inte alls, vet bara att hon är en utav de fåtalet människor som jag vill vara som. Hoppas de går bra för dig!!!!

RIP "gammelmormor" Hildur, en vecka sen du begravdes nu. Det gör ont.
*
. Tugga tuggummi, pilla på handledssaken å tugga lite till,, lyssna på massa skitsnack å tugga ännu mer, plottrar även lite på tangenterna och skriver något onödigt. Jag vill HEM! sova, sova, sova. :(
- Jag har mist min lilla stund av lycka varje vecka. du är borta, min ljusglimt i vintermörkret - vilken vinter?!! - men men, vill ändå inte ha snö, å du är borta ändå. -.-'

Inga kommentarer: