4.11.08

Linnea som Mimmi Mus? -.-

- "FHs Veckonytt, de är Michael,
110:e gången jag hör det under en timme, folk ringer, ringer å ringer, men de ringer hela tiden bara fel, haha, skills ^^

Pappa är i Manchester, miss him,
Amanda är i Karlstad, miss her,
Pilla är hemma, miss her FÖR mycke, träning, träning, träning, bra att du tränar bejby, men mej då? (a)

Jag är dålig, min dator har varit död sen praktiken börja, det är jobbigt, har ju ASmycke å göra,, :S Igår var min mobil fucked up med, inga sms på heela dagn, sen blev ja total bombad av folk... Tack Tomas (h?) för dina ord, hjälpte lite, men känslan av att någon är död gör ju skitont, skönt att ha någon som förstår den känslan,,

Sitter nu på Veckonytt då -praktik-, ska snart leka lite i PS å sen gå till Håkanssons å hämta manus,, kul :) Micke är osocial, fast jag vt ju iofs inte vad ag ska säga heller, typ "fint väder," hehe,

Amanda gjorde igår, btw, så jag trampade i hundbajs,. ditt distraherande obejkt, snyft.
Juhani är skitsur å jag börja tröttna, ursäkta att jag inte är total uppåt Hela tiden? jag behöver ett liv, inget extra svans, okej!? Irriterande,


Jag vill till Sofia Ekeberg, jag är trött på det här, hon å ja ska börja leva som i en disney film eller en musikal, det blir nog mys, jag vill vara, bara vara en disney figur,, vilken disney figur skulle passa mig? .. :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet som en disneyfigur..! Underbart! Och att bara få brista ut i sång helt oväntat OCH det viktigaste; and they all lived happily ever after! Men hoppas du har läst min blogg från i lördags.. då gjorde jag en sak som bara händer i sagornas värld! :P Man får göra sin egna lilla saga av livet.. Hm, vem skulle du vara? jo självklart skulle du ju vara någon prinsessa.. kanske snövit? du kan säkert skaffa sju små dvärgar som vill avguda dig! =) Jag är iallafall skönhten! Inte för att jag är skönhet utanför att jag kommer att bli kär i ett odjur och "göra" honom till en prins! =)