30.10.08

ledsen,

Godmorgon alla söta,
Klockan är inte mer än tio i åtta och jag är helt slut. Försov mig idag -.- vakna av att pappa ringde å sa att det nog var dags å komma ut nu för annars skulle vi bli försenade, suck, fick duscha här på firman..

Jag mår inge bra,, är förkyld och de mesta går åt helvete. Orkar inte mer. Är trött och ledsen. Inga tankar känns positiva,..



Har lunch nu,, 13.04
Mår fortfarande skit, kissnödig som attan också,, Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska få allt att bli bra, hur allt ska bli okej.
- Jag vill vara med i en Disney film där allting är totalt hopplöst precis i mitten och blir sådär tokbra precis efteråt..
Jag orkar inget mer :(

Pilla, kom hem. Kom hem, NU. saknar dig så jag går sönder. Hela kroppen skriker. Kom hem. Utan dej hemma är fan allt bara pyton :/

1 kommentar:

Anonym sa...

Om livet ändå kunde vara en disneyfilm.....! Tänk va bra det skulle vara! Va fan; lejon, odjur och träsktroll hittar kärleken men what about me...?!?! längtar nu till din Mama mia film kommer! Kanske livet kan vara som en musikal? =)