13.11.08

mitt glada jag :)

Linnea Maria Natali Karlsson Bergvall, nu får de vara nog!
Idag försöker jag starta ett nytt liv ^^
Fick dammsuga, Tog det med ett leende.
Ville köpa godis, köpte inte. Hjälp, hjälp, hjälp.. vad händer? :P
Ska sola sen, bruna till mig lite. Ta en promenad å sen mysa med snarkis.
- Du är död och jag tänker leva åt dig!!

Så, jo, jag vill ju veta vem jag är, vill inte vara någon du tror att jag är. Flummoungen jag är med Amanda, det är ja. Flumm, men bestämd.
Smartot jag är med Alex är också ja.
Fjortis? Oh yes, that's me too.

Antar att alla har en egen uppfattning om alla, försöker iaf vara någon som inte faller för all idioti.


Amanda: Det är nu ca 5528 minuter kvar tills vi ses igen x> borde gå fort om man sover mycket. haha. Miss You! :)


, Bruna till mig med Pills idag,. Saknat dig Bubbsi (L)

2 kommentarer:

Amanda sa...

Haha sötaunge.se :D :D Jag saknar dig en massa mke mer! <3

Linnéa sa...

Glömm, går inte att saknar så mycket som jag saknar dig :) du är anktaskad <3