20.11.08

ni är fantastiska

alltså, ne, ja vill inte. Linnea Karlsson har för första gången på mycket mycket länge otroligt hemsk huvudvärk. Imorgon blir de tandläkarn å kirurgen, ajajaj, mej vill inte :'(
- Amanda, du äe en bitch, jag äe en bitch, men jag vet att du älskar mig och inte kan eller vill vara sur på mig, så de går inte. Du är mitt under i denna trista vardag

Igår kändes allt okej, en liten ljusstråle i mitt liv, jag kanske helt enkelt är på rätt väg ändå även om jag själv trodde att det var total fel? :)

Linnea är sugen
* Ikväll blir de simma och sola med älskowt.
* Blir å baka till helgen, håll mig sällskap

Vill bara skriva ur mig en grej; du är en totalt jävla urken människa, jag blir så arg och du spelar verkligen på mina känslor. Ursäkta att jag är människa?

Inga kommentarer: