21.11.08

Uppdate,

Igår var typ hemskt, men idag så är allt bra. Jag skiter i dig å du skiter i mig, men okej, du var en ljusstråle i mitt liv och det är jobbigt nu, men jag ska kämpa för de som är viktigt för mig och just nu så är de inte du. Jag är stolt över mig själv och så är de bara :>

Jag slog Amanda igår, bitch slap på henne typ, sen blev hon så paff så hon häll på att kissa ned sig, ujujuj -.-'

Idag blir de tandregleringen för den som är intresserad, haha,
- Tror inte daniel tycker om min glugg, han typ ryser av den? x) gölligt,

Alexander, kommer du inte hiwt på söndag å bakar lussekatter med mig och min älskade lilla systeryster så blir jag ledsen. Bara så du vet.

Nej, nu blir de å skriva om min praktik till Thomas, -.-

1 kommentar:

Amanda sa...

Haha ofta kissa på mig -__-'