6.1.09

snyft inlägg


Maya, Linnea&Maya, Mamma [<3]
min mamma är bäst och jag saknar henne alltid. Idag, än en gång åker hon tillbaka till det som hon kallar hem. Det känns som att vi är två helt främmande personer och jag bara gråter. Vill att min mamma ska vara här . Nu gråter ja igen, snyftar å fräser. Fan va hemskt det är. Hela kroppen skakar ju tillslut och ja vill bara att allt ska sluta.
Mamma, jag vill att du ska vara här, har bott ensam länge nog nu, det är inge roligt längre, ca 20 mil är ca 20 mil för mycket!
- Klarar inte mer nu.
-------------------

Vid halv ett kommer Maya, babysitter blir. Jag känner mig dock själv som en liten unge så hur jag ska klara av att ta hand om en nästintill 12 månadersbebis i någon timme de vet ja inte .... :/
kom å hjälp? (aa) gick dock bra, lugn bara lugn.

- Saknar dig mamma, älskar dig, jag funderar på att flytta till dig, vill de. Ska kika på JB linköping nu. Du betyder mesta av alla även om vi inte alls går ihop när de gäller massa olika grejer. Gråter igen, känner mig patetisk och vill att du ska KOMMA HIT.
"Ledsen, men smilar lite, orkar för jag är stark. Jag kan om jag vill, måste bara tro." - Belive. Något fattas mig.

Godmorgon.


Inga kommentarer: