1.1.09

the dowtanoeerd is backuss ^^,

Totalt underbart kasst.
Linnea är tillbaka. Hållit mig borta från datorer länge nog nu. Klarade inte mer. Måste vara kass, måste skriva blogg! -.-

Underbara juletider med all dess stress, oh Yes, me like.
Klarat av både Jul och Nyår då nu är jag nöjd.'

Börjat med dessa gosiga "jullovshemuppgifter" som jag kort & gott kallar dom. Oh så mysigt.

Känner mig bara borta, sådär knepigt bortkopplad från resten av världen. Hjälp?

- Ett leende till min älskade Hildur. Du är saknad.
Fäller en tår för den oskyldiga lilla värmländska pojke som under nyårsdagen brann inne, det kunde ha varit jag. Ditt oskyldiga lilla liv. Förlåt.
- Släck de förbannande ljusen som ni har sånt sjukligt begär att tända!! fy fan.

Funderar på att patetiskt gråta tills jag slumrar till eller bara ligga att stirra i taket tills ögonen svider och det är morgon igen. Håll om mig.

Stay positive, Godnatt,.

Inga kommentarer: