10.3.09

godkänd?

Godmorgon, ^^

ledig från skolan idag, men var ändå upp med tuppen.. -.-
- halv fyra vakna ja å var superpigg.. (!!) ahapp.. upp å hoppa,, hoppade ned till tvättstugan, slängde i tvätt och duktigade mig :] sen blev de sova :O sov till åtta, hämtade tvätt och sedan; tjugo över nio tills nu har ja suttit med cp uppgift från Roberth i mediproduktionen.., filmanalys -.- inte klar än, men har skickat in de som jag har gjort iaf :]

Godkänd i naturkunskap A nu med, å de känns okej, skönt att ha ett G iaf även om ja vet att om jag hade lagt ned mig något mer så hade G varit ett minne blott.., men men .. :P

Fortsätta med uppgiften nu, sedan blire annat plugg å sist med inte minst; teorikurs gång 2 :D:D:D



nej, nu blir tråk :] ha'de

Natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA jag somnade typ framåt en halv fyra xD och sedan upp 06:30...