13.3.09

- " du har en köttbulle i örat?"
- " va?"
- "Du har en köttbulle i örat!"
- "Va?"
- "Du har en KÖTTBULLE i örat!! >.<
- "Va? Jag HÖR inte för jag har en Köttbulle i örat!" ...


Hahaha, amanda påminde mig; KÖTTBULLEN! :o
- Värsta bra idén och du är inte ens lite misstänksam, mohahaha :D

nej, nu ska ja skriva CV på engelska :]

-----------------------------------------------------

jag vet inte, .. du vet ju att jag älskar dig, men vad gör vi? bara massa fjant som gör massa jävla ont :( du vet att jag älskar dig. annars så vet du det nu.
Finns inte mycket mer ja kan göra, du har ödet i dina händer nu.

hejdå älskling, för stunden hoppas ja annars är resten ovärt. Mej(L)Dej

------------------------------------------------------

Linus giefade mej Twilight!!!!!! du är mycket braig. Massa bra.

- Kärlek till twilight å Robert Pattinson, :]

Inga kommentarer: