19.2.10

jag skulle se bra ut som tjockhuding

man kan inte bli något man redan är

"I hope you hang yourself with your H&M scarf", mej.


hej bloggen. såhär är de, insett att nästan ingen skriver blogg längre, ingen som jag läst förut iaf, det ju lite är ju lite trist sådär!

Outsider. TRESemme, hm, ja gilla de inte .. är ju riktigt billigt schampo egentligen, eller? :] Funderar på min tatuering, höra med folk i veckan kanske, skulle vara trevligt att veta att du alltid finns med mig.


glädje/lycka
[fd. fluffigt hår, sotade ögon, marken, Hora! skratt, spindelmannen, skratt, skratt, skratt, skratt,
snakebite, färgstark, idustrial, huvudvärk ]
någonstans fick det fel, du blev mitt halva ark papper,


jag ogillar att det är så lätta inlägg här, blandat, men jag fokuserar inte på något därmed blir det blandat. Försöker rensa skallen, men vill hellst bara känna "min knoge mot ditt käkben".
bambam.

Inga kommentarer: