19.4.10

slem


9 maj.

En kulen natt, natt, natt,

min båt jag styrde.

På havets våg-a-di, våg-a-di, våg,

så skummet yrde.

Och vart jag såg-a-di, såg-a-di, såg,

på havets våg-a-di, våg-a-di, våg.

Långt ner i djup-pi-di-djup-pi-di,

en fisk jag såg

och det var DU.




helgen var värd. Ullared med den bästa, hennes gubbe å dennes dotter. Awesome daughter, med absolut inga ben alls och ett namn som i mina öron blev väldigt maskulint, simon + e.. skämdes ganska fint då det där e:et var sjukligt svårt att få ur sig ::

fredag natt var hemsk, löradg natt horibel!

Fastnade på toaletten då jag kände mig sjukligt trygg där.. funderade på att hämta täcket å slagga i badkaret, men så blev de inte. Somnade i soffan som planerat med täcket över huvudet och telefonen i handen, värt.




balklänningen är kirrad, några småjusteringar blir innan den 7e, men de blir fine.

skor till klänningen är också fixade :D

studentmössa, klänning .. nu är de bara allt plugg kvar.. muffins!




tillbaka till projektarbete, .. inte klar alls, men de får gå. Historia sen.. det är mer värt.



Inga kommentarer: