21.4.10

snörvel

trist dte är att aldrig få känna sig frisk. Tror ärligt jag har fått vattenkoppor i halsen för fy tusan vad de kliar.. kanske skulle ta en gaffel å köra ner den i halsen, eller en sånn där som man använder sig av för att klia sig på ryggen med.. en ryggkliare.. den har ju längre skaft:D

.. dock tror jag att mina kräkreflexer skulle reagera lagom kul ._.
Vadå känna lukt? Min näsa är igenbommad. Lagom kul att inte känna ett dugg.

Sen måste ja få gnälla om mina fossingar också.. vad är problemet? enligt turkburken på vårdis så är de inlägg som gäller.. dom kommer runt tionde, men vafan.. 19 dagar? ska ja gå omkring såhär i 19 dagar!? .. ärligt, får damp snart. Stel som en jävla 140 åring ._.


dagen nu: Duscha!
tror nämligen jag inte luktar så mumma, men som ovanstående beskriver så känner ja inte ett dyft.. lite smart egentligen ;>
men dusch, frukost, sen ta tag i någon intressant skolupg.
the day is completed, wiho .. morr.


ne, dusch nu.. gillar inte att jag kanske luktar skunk.


linneakarlssonsnorpapperochipren.se

Inga kommentarer: