27.8.10

upp och ner och allt på samma gång. flin.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

liten som blivit stor.. stor som blivit.. större?
snarkar ikapp gör dom iaf. Snarkar så jag inte kan sova.. wie.


dagen har flytit på.
Mötte upp Josse i en av två potentiella korsningar och skuttade till ams, otroligt taggade ..
äntligen! fick cred på hur jag är.. de behövdes då inte sådär jättefina kommentarer dragits om att ja kommer bo i filipstad i all evighet som alla andra som inte vågar något. morr.

sen matte repetition.. hittade en räddare i nöden :) så nu förstår ja mig faktiskt på att räkna med bråk. tack så mycket för de :D
Kom hem å dog i soffan :D

corepass med magrutan josse och 1.2 km med papi, gick på 35 min, i en simbassäng.
- kroppen börjar komma igång. vääldigt härligt!

berättade ja om att bankomaten åt mitt kort? nu är det iaf hemma igen, iform av ett nytt.. blåare. de är bra :)

klockan är två, esox vill typ kissa om 5 timmar.. så nu är de sova som gäller.
nejti

Inga kommentarer: