25.8.10

tjugofjärde augusti tvåtusentio

idag var Inte min dag!
ändå så kändes de bra när ja för två timmar sen slog ner arslet i soffan för att glo film. kanske för att nu är en ny dag och de jag skriver om är numera igår ;dåtid?

knallade upp kvart över sex.
vet inte vad jag gjorde, men klockan blev tjugo i åtta.
skuttade till bergskolan.
irrade lite.. hittade rätt!
satt där
satt där
satt där

lektion börjar tio. wiho. två timmar tidig..
; - alla som säger att jag ALLTID är sen. prft!


haft den "dränktakattlooken" heeela dagen.
knapp lossnade från kofta.
bankomat käkade upp mitt kort!
orkade knappt en km i bassängen under 40 min
träningsvärk i sexpacket, packet som är en ruta. morr





nu är klockan snart tre och min mage kurrar. har nyss glott klart "the last song" .. gråta gråta gråta å fräs i näsduken.

idag är det den tjugofemte augusti tvåtusentio, idag är en bra dag

Inga kommentarer: