8.9.11

frid i sinnet

Jag tackar dig för ännu en vacker morgon.

: Idag är en fin dag, härlig dag! det pirrar i hela kroppen och denna känsla tänker jag behålla - kan tänkas att jag blir något dåsigare efter massagen som väntar 11.30 - men dåsig med ett lätt pirr.. de funkar!


God morgon :)

kört ett bodyfit* pass såhär på morgonen :D 98 pass kvar!
rätt seg i kroppen, men glad :) duschat och taggar jobb :) tror faktiskt jag ska ta å sova en halvtimme. eller två :3
Igår lekte jag massa timmar med Jennie på stan.. resulterade i två par skor och en skjorta. nöjd :) dock mest nöjd över att jag hittade min darling till jacka som skall hämtas idag.. därav pirret i kroppen? kanske!

Frukost
idag, länge sen sist, så blev de frukost! tre saker jag älskar.. bacon, broccoli, cream fraiche + massa chili :3 ja, jag är wierd. nej, jag kör inte LCHF.



: försökte ladda upp en bild på min himmelska frukost, men det gick inge bra.. så nu ska ja jaga ut en geting från lägenheten istället!




PUSS


*
Funktionell träning; höft, lår och mage + rygg och armar trimmas, styrka + kondition

Inga kommentarer: