19.12.11

SNÖ





SPÅKULAN @ fb
Hej Linnéa, Tro inte att du behöver banta och särskilt inte under julhelgen när alla andra äter så gott. Njut av livet! 


1. jag bantar inte
2. att njuta av livet är inte att vräka mat, godis etc .. eller?

dum spåkula! fy. 



-
Idag mår ja inte så kanon. vaknade med täppt näsa och ett rivjärn i halsen.. Äter apelsin, ibumetin, dricker vitaminer alá brustablett, friskis-thé och käkar aktivia.. tog några pepparkorn när ja ändå höll på. 
 Kära Tomten, jag vill ha en tidig julklapp.. låt mig slippa bli sjuk.. tack.



bapelsin!

"No one can put you into a prison, other than yourself"

Fitness organic Yogi tea

frukost i de hela



Nu ska ja göra mig iordning för att kila iväg och hämta en julklapp, sen pass nummer nio - ett 202020 pass - på fitness.. innan det blir jobb hela kvällen. huhu
, Ha en fin dag mina lovers!

Inga kommentarer: