20.12.11

vill finna ett par bra skor.




Hej Lovers :)

   jag har sträckt mig i vänster skinkan! men hallå ont! 
 dock är det ju bara 11 dagar kvar till nytt år.. så de är bara att sätta fart.. 9 pass kvar !

täppt i näsan som ett as, men lika glad för de är jag?


, Nu ni mufflonfår. nu ska jag sova!





dagens rekommendation:



Soc, kanonbyxa! 499 kr @ stadium



         


dock är dessa herrmodell, men då går de å dra åt i midjan.. å de är bra om man är så mjukmagad  ;)

Nuru; jacka, handskar, byxa 599 kr. kanon :] 
   går faktiskt å springa när de är halt, även om de är lite farligt när man är klumperump som moi :D
    

btw, Tips på bra skor mottages!




nu, sova!

PUSS

1 kommentar:

Jessica sa...

Nu var det länge sen jag sprang, men många bloggar jag läser tipsar om Icebugs nu till vintern :D

http://www.sportamore.se/produkt/6407-icebug-pytho2-bugrip-m-svart