11.1.12

att förlora mot sig själv går inte för sig.

 idag är en ny dag utan allt det som anses vara "fredagsmys" och "lördagsgodis". Jag är glad.
 Hur mår du och varför konverserar vi inte?



Klockan är halv två, det är onsdagsmorgon och jag är tillfreds med mig själv.
 Två tvättar är igångsatta och jag har onsdagsplaner. Planer som inte involverar godis, dricka, cider, chips, popcorn, bakelser, kakor, bullar you name it.
  , upprepar dessa ord för att se hur jag reagerar. ordet Chips ger magont, men jag tänker vara stark.


:)

tankarna är djupa. tror att det är för att jag ser filmen Försoning - Atonement. 
  
   Nej, ner och ta upp tvätten och sen göra tio situps och tio armhävningar då det igår, för en och en halv timme sedan, var dag tio.

  den tionde januari tvåtusentolv.



G'natt




Inga kommentarer: