11.1.12

socker- och fettskatt?

Otäckt, men ibland undrar jag om det inte är dags för samhället att sluta låta det vara okej att vara fet.

 Ett bra program!

Det handlar idag om Vikt och han tar - även om han själv är lite runder - upp viktiga frågor och ifrågasätter sjukligt feta människor, vanor och hur allt bör förändras.
   
 ( Jag vill ju bli hissmontör, men känns det fel när jag väl drar igång, ja då ska ja bli hälsocoach eller liknande.
Jag är än mer peppad att nu nå mitt mål och nej det är inte enkelt, men det är så värt det. )

 i det stora hela så är det Mycket prat om förutsättningar..  
  nej, alla har inte Samma förutsättningar - det spelar ju ingen roll vad vi än pratar om så har inte jag just dina förutsättningar för vi är ju olika!  
 men, det finns alltid ett men, för att lyckas med det jag vill lyckas med så måste ju jag som person ta vara på Mina förutsättningar och se till att Jag lyckas - det är mitt tänk.





Kolla programmet här och skriv gärna en kommentar hos mig om vad just du tycker, skulle va kul om inte annat intressant! :) 

  men men, nu ska jag sova. Endast 5 timmar och 2 minuter senare än vad jag tänk mig :))

Massa puss och kram,

  nattugglan Linnea

Inga kommentarer: