2.1.12

idag mår jag hemskt pyton. dagen efter dagen bakis med en fin toutch av pizza och cola. blääk.

 Hur mår du?


----




I
dag kör de igång. Rivstarten som jag anmält mig till. Jag är peppad!
 Vad innebär detta för mig? En rivstart mellan 2 januari och 26 februari.
 * Vågen ska vid slutet av denna rivstart visa tvåsiffrigt.
  * minst 3 träningspass i veckan
    * Inge godis, glass, chips, fika, energidryck, saft och dricka - passa er de närmaste dagarna.. humörsvängningar bigtime
         - Jag gör detta för att helt bli av med mitt sockerberoende.
            är kvar i dess klor och JAG VILL BLI FRI.


så Nu kör vi!
   


 
    



jag hittade denna rivstart hos en av mina favortibloggar, Jessica Jigered 
 och här har vi tjejen som drar igång detta, Cornelia


två grymma brudar som peppar, boostar och finns där. Gå med du också!





nu ska ja peppa lite innan jag drar iväg på min cykel såhär 2 januari 2012.. 
  cykla i januari på bar backe.. känns konstigt :)

ikväll ska jag göra något som jag aldrig gjort förut!

, Puss!

Inga kommentarer: