3.1.12

min resa



Jag har sedan bebisben varit stor, lång om inte annat.
 den 28 mars, 1991 föddes jag 57 cm lång med en vikt på 3800 g.
 sedan har det bara fortsatt.. min kurva har legat "over the top" så att säga sedan dess. en dm längre än alla andra och självklart till det en kraftig kroppsform. ,  men med dalar och uppgångar - precis som alla andra - så har jag tagit mig igenom 20 år och står nu här.

 Mitt stopp och start kom då 119.8 visade sig på vågen. Nu fick det vara nog.
   Numera visar vågen 101.9 och det är med dessa kilon jag kickar igång året och rivstarten.

 
 det är 23.9 kilo kvar till mitt mål och det kommer ta tid, men jag kommer att lyckas.
  Någon som känner sig manad att hänga på denna resa?
 . tappa lite onödiga kilon?
  . finna sig själv?
   . hitta vägen till en glad vardag?

Kom igen! Vi startar året med en rivstart och sen är det bara att köra på. Tillsammans kan vi lyckas!

  
 Nu ska ja kila iväg till jobbet och sälja lite lotter å tobak.
     Imorgon beger jag mig mot nya mål.




  med all min kärlek,

    Linnéa






galet glad tjaj :D

Inga kommentarer: