26.10.08

slappt 11.37, egentligen 12.37, ujuj

Idag är det slappt, typ som vanligt faktiskt,,
Sitter i min enorma 90 säng och bloggar lite, kollar runt och äter glass :)
- Jag är Tjuckis.

Sen ska ja färga håret rött, haha, - What? :) en tio åring ska få färga mitt hår, kommer bli snyggt, hehe.


Glömm inte att ställa om klockan, en timma bakåt :D
- Puss å knull bara för att ^^


haha, jo, jag måste ju bara skriva om Resultatet, haha, kan ju ärligt säga att JAG INTE VÅGAR LÄGGA UPP NÅGON BILD!
Visst, jag är inget snyggo men idag blev de fan värre än vanligt, haha. Jag orka inte läsa hela grejen där de står hur man ska göra,, så nu är mitt hår, em ja, kastanjebrunt med lila och röda skiftningar? em, Oj? sen köpte lilla mormor såklart permanent färg å inte en toning (som jag bad om) så ja,

-- toning for the win på tisdag, wish me luck!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Rött? O_o .. va fin du kmr bli! :D

Amanda sa...

SKICKA BILD :D :D