25.8.10

LILLASYSTER

Min lillasyster heter Andrea och hon är världens vackraste syster.


Hej lillasyster som håller på att bli stor. Jag saknar dig oerhört dock vet jag att du har det kanon och lever ut varje sekund så som alla borde leva.

Jag är så stolt över dig, stoltare storasyster finns inte att få tag i!

; Idag var jag i simhallen med pappa, jag lekte sjöko.. tänkte om du ville rädda mig. Pappa garva.. va annars.. ja såg säkert ut som en sjöko.

- säger dom mu?
dum fråga.. eller intressant. nice om dom gör de.


- vet inte vart jag ska börja eller sluta. .. du kommer iaf alltid att vara min bebis, lilla satungen som vägrade ha på sig täcke på nätterna och sen kom tassandes in till mig för att de "var kallt" ?! dummunge :) älskar dig ändå.

imorgon är jag ledig
. det är introduktionsvecka på bergskolan, utflykt imorgon, å eftersom ja bara läser matten så är jag inte inräknad. dock är jag glad över de.. regnet bara öser ner och vägrar sluta.. vem vill till skogen å käka korv då? inte jag!


så.. klockan är två. regnet öser ner. de blåser.. snart blir ja väl attackerad av en strandad sjöjungfru. ska ändå försöka sova.. najti najt

Inga kommentarer: