8.2.12

hjälp!



de stora bloggarna skriver alltid om att bloggläsare har svar och kunskap alá everything! så nu behöver ja lite hjälp från er som läser min lilla bloggis.
# 1. jag är lat och orkar inte googla. 
2. jag vill ha en effektiv och prövad metod! 

kolla bilden under.. ja tror du förstår vad jag vill ha hjälp med.. just det! mitt problemområde, GÄDDHÄNGET! 



det hänger och slänger och vägrar ge med sig. överdelen funkar och blir mer och mer stram, men undersidan? Ja den vägrar sluta hänga.. vinka vinka** pinsamt ju.. dallrar ju så man kan tro att det är en flagga som vippar i vinden.
 Har du en bra metod? dålig? tipsa mig!


tack

2 kommentarer:

Amanda sa...

http://misselaine.se/wp-content/uploads/2011/09/triceps-17-sep-1024x576.jpg så ska du stå, sen böja armarna rakt fram tills de blir raklånga, 10x3 (paus i 10min sen upprepa)jag gjorde det, och det funkade.

Jessica sa...

Olika triceps-övningar för att fylla ut med muskler. Det går ju tyvärr inte att punktförbränna fett och man går ju ner här och var för varje steg nedåt, så något ska det ju ta även där....

Just gäddhänget verkar vara väldigt svårt att bli av med.